předloha
označení | 820 114-7 |
rok výroby | 1964 |
rekonstrukce 820.114
V dílnách PARS DMN Šumperk proběhla rekonstrukce tohoto vozu od ledna do dubna 1995. Byl dosazen nový pomocný rozvaděč - shodný s řadou 810 včetně zásuvek na čele vozu a přepínači na stanovištích strojvedoucího umožňující zavírat dveře přívěsných vozů a dobíjení jejich baterií. Díky tomu se odstranily oba měniče nutné pro chod zářivkového osvětlení a dosadilo se osvětlení shodné s vozy řady 810. Původní sedačky mají nový koženkový potah v červenohnědé barvě. Topné agregáty TA 10 byly nahrazeny novými od firmy Eberspracher a navíc mají oddíly samostatné termostaty. Celá oprava skončila 10. 4. 1995
Vůz jezdil pod tehdejším DKV Krnov letmo za vozy řady 810. Většinou se dvěma vozy 010. 7. 9. 1995 měl však u Opavy Západ střetnutí s kamionem a poté byl převezen zpět do Šumperka. Z opravy se vrátil 24. 10.1996. Bohužel asi po dvou týdnech se zadřel motor a to byl konec provozu v Krnově. Pak už jen stál v depu. Podle Kryšpínova označení vozu včetně tabulek by se tenkrát dalo předpokládat, že vůz bude v budoucnu muzejní, ale nestalo se. Jen párkrát posloužil jako statický exponát při výstavách, jinak jen stál pod širým nebem. Až si ho odvezli do DKV Louny. Toho času (2008) však opět rezaví na větru a dešti
MSTS
skin s označením M240.0114 znázorňuje podobu vozu z roku 1996 po druhém návratu z dílen (velká loga). 820.114-7 je pak podoba vozu z roku 2008
autor modelu | Ondřej Janiš |
verze modelu | 1.0 |
autor 3D modelu zásuvek a stínu pod vozem | Jacek |
autor textur | Jacek, fotodokumentace Martens, J. Brabec |
umístění zvuků | common.snd/sndMlok |
umístění kabiny | common.cab/cab820 |
nastavení chování | MSTSbin 1.6 a vyšší, spřáhla na 30 nebo 80 cm |
období provozu (pro tvůrce aktivit) | od 2005 |
model