Krnov
- lokomotivní depo (provozní jednotka) bylo zrušeno v roce 2006. O rok později se tu přestěhovala firma OLPAS, která před tím sídlila v areálu Strojosvitu (vlečka)
Brantice
- dení směny tu slouží výpravčí a signalista. Na noční je tu zavedena výluka dopravní služby, ve stanici je jen pokladník obsluhující taky (někdy) závory. To znamená, že všechny vlaky projíždějí po 1. koleji. Návěstidla se neobsluhují. Na vjezdových svítí indikátor s křížem neplatnosti, na odjezdových visí kříž z dřevěných latěk.
- V trati MSTS je to napodobeno tak, že návěstidla mají denní a noční texturu. V editoru misí je pak nutné označit vjezdové a odjezdové návěstidlo jako porouchané, aby byla v poloze „Stůj“. Jediný ústupek od reality je, že rychlostní limit kolem návěstidel je 30 km/h, ale po odjezdu ze stanice se naštěstí zruší. To ale vyřeším v budoucnu jinak.
- U koleje č. 2 je místo odjezdového návěstidla L2 pouhý terč. Je to „trvalé provizorium“, návěstidlo bylo kdysi shozeno uvolněným nákladem. Pro odjezd do Krnova ze 2. koleje dostávají strojvedoucí rozkaz V o neobsluhování návěstidla L2
Dětřichov nad Bystřicí
- Od 18:10 do 6:10 je ve stanici výluka dopravní služby. Do roku cca. 2001 byl přes den ve stanici výpravčí a na stavědlech signalisté. V noci se stanice změnila v hlásku a signalisté St1 sloužili noční jako hláskaři s prodejem jízdenek. Na stavědlech v noci nikdo nebyl.
- Od roku 2001 se zrušila obě stavědla, přes den ve stanici slouží výpravčí a jeden dozorce výměn. V noci je stanice už jen pouhou opuštěnou zastávkou.
V obou případech z toho pro aktivitáře vyplývá jedna zásadní skutečnost - od 18:10 do 6:10 se dá stanicí pouze projíždět po první koleji, nedá se křižovat ani provádět posun, atd. !!